joi, 21 mai 2009

Bună dimineața soare

Ies la o bere cu un prieten care îmi aduce aminte de vara trecută. Eu zic bine, vara trecută dar acum? Acum este altceva, mă duc la o mânăstire să semnez o petiție împotriva cipurilor. Păi cipu este de zi cu zi, îl fac în fiecare moment, e acumularea de informații care se repetă. Mi-am pus mintea la contribuție că e de schimbat ceva. Acel ceva e programul zilnic. Este mania mea de a repeta un lucru de 20 de ori până îmi iese, dar nu iese din prima. Este necesar o repetare în sens giratoriu nu o repetare în forma unei spirale care se ridică într-un loc pozitiv? Ba da, descopăr că îmi țiuie urechea dacă dau ture în jurul blocului. Păi în jurul blocului dau să ajung la un etaj care îmi oferă o circulație mai bună dacă mă așez la etajul 5. Eu stau la 4 dar am încă un etaj unde este rezervat pentru firme internaționale.  

Un comentariu: